Sarutand sarutul :)



Hey, hai sa vorbim despre sarut si importanta lui. Incep prin a spune despre mine in legatura cu sarutul ca ... : imi place, il iubesc, il ador si ca sa imi moara toti laudatorii si sa imi iau "fitzele" cu mine zic: sunt bun la capitolul asta ... ( gata m-am inrosit in obraji :"> ) si incerc sa "merg" mai departe in scrierea articolului .
Cred ca orice om se naste cu acest "simt" si cred ca acea vorba " eu nu stiu sa sarut " cred ca este doar in mintea acelei persoane, deoarece sarutul nu are o tema anume, un cod al lui, ci vine de la sine. Poate doar putin perfectionat in tehnica lui cand exersezi mai mult, se poate. Cand saruti nici nu trebuie sa te gandesti la acest lucru, sa te concentrezi prea mult ca sa iti "iasa bine" ... trebuie doar si doar sa fii tu si persoana cu care te saruti ;) ... poate si putina imaginatie ;) ca sa fie mai KYNKY totul ;).Citeam mai demult niste articole cu niste sfaturi date de asa zisi mari experti in arta "sarutului" cum ca cei care nu stiu sa sarute sa exerseze inainte singuri acasa in oglinda si asa mai departe... stai frateeee...cum vine asta?! ce trebuie sa faca ?! ... sa se puna la facut FLOTARI in limba sau ce ? mda... ce sa zic... SARUTA ca sa fii SARUTAT ... Inceputul unei iubiri poate incepe printr-un singur sarut ;) ...
- KISS the KISS - :*



5 Responses to "Sarutand sarutul :)"

Jaquelline (visit their site)

Pacat ca nu pot sa adaug o poza dementiala cu un sarut...
Apropo de asta, ai citit articolu Mihaelei? Fuarte tare :p

Bamse (visit their site)

pai... nu l-am citit !! cum dau de el? :)

Jaquelline (visit their site)

http://stiri.acasa.ro/stiri/De-ce-ne-sarutam_--s62355.html articol scris de colega noastra, Mihaela Rotaru.

Carmen (visit their site)

Foarte, foarte frumos sarutul asta. Stateam si zambeam ca tampita si acum si atunci cand am vazut premiile MTV. Foarte misto, si sarutul si Notebook, si filmuletul asta....na ca mi-a facut pofta acum :P

Bamse (visit their site)

o daaaaa ... tare rau filmu :) din cate auzisem eu chiar sunt impreuna ei nu ?! sau ...