Hai sa nu ne mai ascundem dupa deget si sa o dam pe fata ;)

Hai sa nu ne mai ascundem ...sa NU mai incercam sa parem ceea ce nu suntem ... oamenii au tendinta de a fi perversi cu cei din jurul lor ... de ce ?!? ...pentru ca asa este firea omului.. nu ai ce sa faci in privinta asta ... daca iti vine sa faci ceva sau sa zici ceva in public/acasa/munca ... nu vad de ce nu as face-o ? ... de ce trebuie sa ma ascund ?! asta sunt eu si asa vreau sa fiu.. trebuie sa ma abtin numai ca sa dau bine pentru ceilalti ?!? ... daca imi vine sa zic ceva zic, daca imi vine sa ragai de exemplu ( nu sunt porcos ci realist ) ragai de fatza cu toti ( ma refer la cei cunoscuti mie .. nu si langa alte persoane necunoscute ca nu e frumos etc. etc. ) si dupa aceea ma scuz... cu cat mai mult tact :D ceva de genu : "scuzati-ma ca am fost nepoliticos ca am ragait" =)) si tot asa ... trebuie sa ne traim viata la maxim ... si nu sa o traim numai prin minciuni, secrete si alte porcarii de genul asta... \:D/ Live your Life ! deci? ... HAI SA INCERCAM SA FIM NOI SI NU "ALTCINEVA" ... eu asa sunt.. si chiar daca pe unii poate ii supara faptul asta si nu ma plac... sa le fie numai de bine, sa fie sanatosi.. casa de piatra si copii de caramida... ce sa le fac eu... :) ... hai sa incercam sa gandim NUMAI POZITIV .. si sa lasam problemele de zi cu zi deoparte ... si sa nu ne mai amagim.. HAI SA VEDEM PARTEA PLINA A PAHARULUI SI NU PARTEA GOALA A LUI ;) ... \:D/


0 Responses to "Hai sa nu ne mai ascundem dupa deget si sa o dam pe fata ;)"