Live your Life ! si povesteste-mi si mie ;)


Traieste-ti Viata ! ... Live Your Life !
www.RealMen.ro

5 Responses to "Live your Life ! si povesteste-mi si mie ;)"

gabriela.andreea (visit their site)

poi...viata mea a fost ca agitata cand eram mica,dar asta nu cont...Acum... :| viata e mai plictisitoare decat atunci cand erai mic si este si mai cruda...dar are si parti bune daca nu bagi in seama toate kkt-urile,numai ca uneori nu le mai poti ignora si...
Ey da in rest de asta sunt cam nebuna si nu mai ma int c zic ceilalti(d ceva timp)...deci...fac tot ce-mi trece prin cap (cu mici exceptii ;)) )...GATA ca deja am scris prea "mult" :P SI ORICUM E NASHPA COMM MEU :D e si dasta nu mai pot eu >:)
PS: poop u :*

Bamse (visit their site)

Dapy... ai mareee dreptate... vreau sa fiu si eu iar mic :((((( sa joc sodronu, frunza.. leapsa.. sa trag cu teava cu cornete.. sa rad de babe ... :( nu ca acum .. numai si numai probleme.. pff.. dar las.. tre sa vedem partea plina a paharului si nu partea goala a lui ;).. Live your Life !

bitzu (visit their site)

Eu personal sunt foarte plictisit si in cea mai mare parte a timpului mi se rupe de oricine si orice...Pana cucului belit acum, nush ce dreacu sa zic...are si bamsaru asta dreptate, hai sa aberam cu viata asta de caca :)) ... eu cand eram mic, mai ales toamna cand cad frunzele de obicei, obisnuiam sa ma iau dupa frunze, si uite asa cadeam din pom in fiecare zi :)) asta e viata mea, multe cazaturi dar m-am si ridicat fi-r-ar mamica lor a dreacu de necazuri :))))

Sorina Chivu (visit their site)

Zambeste frate, maine poate fi mai rau!

Sorina Chivu (visit their site)
Acest comentariu a fost eliminat de autor.